Samen voor een veilige maatschappij

Als financiële dienstverlener kunnen en willen we graag bijdragen aan een veiligere samenleving. Vanuit het Know Your Customer principe (KYC) onderzoeken we de identiteit en persoonsgegevens van onze klanten en controleren we transacties. Het kan dus zijn dat we hierover contact met je opnemen als we vragen hebben. Ook als je al langere tijd klant bent.

Onderzoek transacties en identiteit

Bij de Know Your Customer (KYC) Desk en de Transactie en Monitoring Desk analyseren we elke dag klantdossiers en transacties. Het kan zijn dat we contact met je opnemen omdat we documenten of extra informatie van je nodig hebben.

Als er extra informatie nodig is, krijg je een mail of brief. Of een van onze medewerkers belt je. Zo zorgen we ervoor dat je klantdossier weer compleet en bijgewerkt is.

Voorbeelden van informatie waar we om vragen

  • Welke werkzaamheden je doet.
  • Een toelichting op bepaalde transacties. Denk bijvoorbeeld aan een extra aflossing op je hypotheek of het betalen van een restschuld.

Contact

Contactgegevens

Als wij contact opnemen

Als wij meer informatie nodig hebben nemen we contact op via de telefoonnummers en mailadressen die op deze pagina staan.

Je wordt gebeld door een collega van de Know Your Customer (KYC) Desk van ABN AMRO. Florius is onderdeel van de ABN AMRO Hypotheken Groep en de controle van klantgegevens pakken we samen aan. We bellen altijd met een herkenbaar nummer. En natuurlijk mag je zelf ook contact opnemen als je vragen hebt over dit onderwerp.