Log je voor de eerste keer in?

Als je voor de eerste keer inlogt in mijnFlorius, maak je een account aan. Een account met iDIN is het makkelijkst. Je logt dan in via internetbankieren van je eigen bank. Of je maakt een account aan met je mailadres en een zelfgekozen wachtwoord.

Account aanmaken

Wachtwoord vergeten

Ben je je wachtwoord vergeten? Dan kan je een nieuw wachtwoord aanvragen. Of kies voor een account met iDIN. Daarmee log je veilig en makkelijk in via je eigen bank.

Wachtwoord vergeten

Antwoord op je vragen over inloggen

Je kan op verschillende manieren een account aanmaken voor mijnFlorius. Met een wachtwoord of veilig en vertrouwd via internetbankieren van je eigen bank. Heb je een  persoonlijke code ontvangen? Gebruik deze dan om een account aan te maken.

> Direct een account aanmaken

Als je persoonlijke code niet werkt, kan dit verschillende oorzaken hebben.

Wat kan je doen?

  • Controleer of je hoofdletters en kleine letters op de juiste plek gebruikt. De persoonlijke code is hoofdlettergevoelig.
  • Controleer of je mijnFlorius activeert met het juiste mobiele nummer of mailadres. Dit moet hetzelfde zijn als het nummer of mailadres waarmee je de persoonlijke code hebt aangevraagd.
Heb je 3 keer de verkeerde code ingevoerd? Dan is de code nu geblokkeerd. Neem contact met ons op of kies voor een account met iDIN.
Meestal betekent dit dat je mailadres niet bij ons bekend is. Mogelijk heb je een account aangemaakt met een ander mailadres. Weet je niet meer met welk adres je een account hebt aangemaakt? Je kan altijd een account aanmaken met iDIN

 

Je logt dan eenvoudig en vertrouwd in via internetbankieren van je eigen bank. Dit is mogelijk bij de meeste, grotere Nederlandse banken.

> Meer informatie over iDIN 

Ga naar wachtwoord wijzigen. Liever geen gedoe meer met wachtwoorden? Kies dan voor toegang met iDIN. Eenvoudig en vertrouwd via internetbankieren van je eigen bank.

Ik kan niet meer inloggen

Als je 4 keer een onjuist wachtwoord hebt ingevoerd, wordt je account geblokkeerd. Neem dan eerst contact op met Advies & Service om je account te deblokkeren. Vervolgens vraag je een nieuw wachtwoord aan. Of kies voor een account met iDIN. Hiermee log je in via internetbankieren van je eigen bank. Makkelijk, veilig en geen gedoe met wachtwoorden. 

Regels voor een wachtwoord voor mijnFlorius

  • Minimaal 8 en maximaal 20 tekens
  • Geen mailadres
  • Minimaal 3 van de volgende tekens: hoofdletters (A-Z), kleine letters (a-z), getallen (0-9) en leestekens

iDIN: een veilig ID

Vind je het ook zo lastig om al die verschillende wachtwoorden te onthouden? Gelukkig is er nu iDIN. Daarmee kan je bij steeds meer bedrijven en overheidsdiensten inloggen via internetbankieren van je eigen bank. Makkelijk, veilig en vertrouwd.
Alles over iDIN

Meer informatie

Help in another language

Do you need help in another language? Please contact us. We are available from Monday to Friday from 8.30 to 21.00 and on Saturdays from 9.00 to 17.00. We will be happy to assist.

Hulp nodig? 

Neem contact met ons op. Je kan ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. We helpen je graag.

Jouw mening is belangrijk voor ons

Heb je een vraag? Of een tip om onze dienstverlening te verbeteren? Laat het ons weten. We horen het graag.