We zijn FAN aan het vernieuwen
- snel informatie vinden door duidelijke pagina’s én een logische structuur
- meer informatie vóór de inlog beschikbaar
- duidelijke en begrijpelijke informatie
- toegankelijker door de frisse, eigentijdse uitstraling
Het zal je vast zijn opgevallen dat veel zaken op FAN verbeterd zijn! Zo staan een heleboel pagina’s in onze nieuwe, frisse huisstijl. Hebben we informatie beter gecategoriseerd. En hoef je vanaf nu minder in te loggen wanneer je iets terug wilt lezen. Graag praten we je bij!
- Vanaf nu hoef je minder vaak in te loggen wanneer je informatie over onze producten en diensten op ‘Alles voor jouw advies’ terug te wilt lezen.
- Het grootste deel van de informerende pagina’s kun je vanaf nu direct benaderen, zodat je tijdens je klantgesprek snel iets kunt raadplegen.
- Betere categorieën. Zodat je sneller vindt wat je nodig hebt.
- Overzichtelijker design. Dankzij onze nieuwe huisstijl.
- Handig links bovenaan. Bovenaan de Downloads-pagina vind je vanaf nu de meest gebruikte én recent bijgewerkte documenten.
Met het overzetten naar de nieuwe huisstijl, hebben we ook een verbeterslag gemaakt op de inhoud! Graag nemen we je mee in wat je kunt verwachten:
- Nieuwe, duidelijke overzichtspagina’s. Kortom; pagina’s die jou in één oogopslag laten zien welke mogelijkheden er allemaal zijn, bijvoorbeeld voor ‘Extra aflossen’, ‘Omzetten’, etc.
- Vereenvoudiging van het aanbod. Zo hebben we bijvoorbeeld alle informatie onder de kop ‘Eerste Hulp Bij’ opnieuw opgebouwd, zodat je hier alleen de meest essentiële opties voor jou en je klant terugvindt.
- Betere categorisering van het aanbod. Op deze manier van uitleg over producten en diensten.
Geplaatst op 2 februari 2021
We hebben de klantkaart in FAN verbeterd. Voordeel voor jou? Nieuwe beheeropties, om klanten die jou toestemming hebben gegeven hun klantgegevens in te zien, nog beter te kunnen bedienen. Zo is het makkelijker informatie op te vragen of een wijziging in te dienen.
Vanuit de vernieuwde klantkaart kun je:
- direct een traject voor verhogen, Rentemiddelen of Rente afkoop opstarten,
- direct het rentevoorstel voor de renteherzieningsdatum bekijken,
- alle leningdelen overzichtelijk onder elkaar,
- beter zien wat de begindatum van een lening is en heb je beter zicht op het bouwdepot.
Dit kun je binnenkort nog meer verwachten:
- Met één druk op de knop de boeterente specificatie opvragen.
- Met één druk op de knop de premiehistorie opvragen.
- Inzicht in het energielabel van de klant.
- Uitgebreidere klantgegevens in één overzicht.
Ervaring of tips delen betreft de nieuwe klantkaart?
Deel ze met onze FAN Helpdesk.
Geplaatst op 26 november 2020
We beginnen bij het begin: Alles voor jouw advies. Dit was al jouw startpunt voor alle achtergrondinformatie en tooling op FAN, maar die kon een stuk duidelijker. Daarom hebben we een aantal zaken aangepast, zodat jij op deze pagina sneller vindt waar je naar op zoek bent.
Dit hebben we al verbeterd:
- overzichtelijker design
- nieuwe categorieën én een nieuwe indeling voor een betere vindbaarheid van informatie
- Een vernieuwd nieuwsoverzicht
- Een vernieuwd nieuwsarchief