Samen naar een papierloze toekomst

Natuurlijk houden we onze klanten goed op de hoogte van hun hypotheekzaken. En dat doen we het liefst digitaal. Help ons klanten eenvoudig over te laten stappen naar digitale berichten van Florius. Meer dan de helft van hen heeft de stap al gezet!

 

Switchen is simpel

Via het mijnFlorius-account is het zo aangepast. Bij ‘Mijn profiel’ onderaan vinkt een klant correspondentievoorkeur ‘digitaal’ aan. Voortaan ontvangt hij dan alle brieven digitaal via de Berichtenbox in mijnFlorius. Zodra er een bericht klaarstaat, ontvang hij een notificatie.

Let op: ook als je voor digitaal kiest, sturen we bepaalde belangrijke brieven alsnog per post. Denk aan informatie over einde economische looptijd of een eventuele betalingsachterstand.

Heeft een klant nog geen mijnFlorius-account? Dat regelt hij dat in een paar minuten via florius.nl.

Maak 'm attent hierop

Met een mijnFlorius-account kan hij:

  • zijn hypotheekgegevens inzien
  • handige berekeningen uitvoeren
  • zelf zijn hypotheek beheren

De switch maken naar het digitaliseren van de brieven aan jullie staat op de planning. Wordt vervolgd.

Lees ook de column uit de FANmail van Patrick Wijsman, Lead product owner bij Florius.