Klanten geïnformeerd over klaarstaan
saldo-opgave 2020

Vanaf dinsdag 9 februari ontvangen onze klanten een e-card waarin we laten weten dat de saldo-opgave over 2020 klaarstaat in mijnFlorius. Deze e-card gaat alleen naar klanten die hebben aangegeven dat ze hun saldo-opgave digitaal willen ontvangen. We verzenden de e-card in 2 delen: de eerste groep klanten ontvangt deze dinsdag 9 februari. De tweede groep woensdag
10 februari.

Klanten die geen mijnFlorius account hebben, ontvangen hun saldo-opgave over 2020 uiterlijk half februari 2021 per post. Hetzelfde geldt voor klanten die hebben aangegeven alle Florius-communicatie per post te willen ontvangen.

Toestemming delen gegevens

Er zijn klanten die al toestemming hebben gegeven hun gegevens met jou te delen. Maar ook klanten die dit nog niet hebben gedaan. Deze eerste groep ontvangt van ons een andere e-card (voorbeeld e-card) dan deze laatste groep (voorbeeld andere e-card). Aan hen vragen we in de e-card nogmaals hun toestemming te geven.


Toestemming geven kan heel makkelijk in mijnFlorius: 

  • Klik op 'Zelf regelen' 
  • Klik onder 'Recht en plicht' op 'Toegang adviseur regelen' 
  • Kies 'Florius mag mijn gegevens delen'.
In de e-card naar klanten die hun saldo-opgave nog per post ontvangen, benadrukken we dat dit voortaan ook digitaal kan. Zij kunnen hun correspondentievoorkeur eenvoudig aanpassen in mijnFlorius (via ‘Mijn profiel’ en daarna ‘Uw voorkeuren’). Klanten ontvangen dan voortaan zo veel mogelijk communicatie van ons digitaal.
Het kan voorkomen dat je klant een nieuw wachtwoord moet aanvragen voor mijnFlorius. Dit is nodig als hij langer dan 1 jaar niet heeft ingelogd. Je klant kan er ook voor kiezen om met iDIN in te loggen.