Geweldig nieuws! Florius heeft namelijk een innovatieve nieuwe mogelijkheid geïmplementeerd  waarmee je via de HDN-lijn de actuele leninggegevens van jouw Florius-klanten direct kan opvragen in jouw eigen adviespakket. Je kan dus altijd vertrouwen op de meest actuele en nauwkeurige klantgegevens, wat jouw advies nog waardevoller maakt. Dit betekent minder gedoe, minder fouten en meer tijd om te focussen op wat echt belangrijk is: jouw klanten!

Weer een stap in het versnellen van gebruik brondata
Deze nieuwe functionaliteit van Florius sluit naadloos aan bij het convenant om het delen van brondata binnen de hypotheekketen te versnellen. Door deze innovatieve oplossing kan jij nu snel en gemakkelijk de benodigde actuele leninggegevens ophalen en verwerken in jouw adviespakket. Uiteraard op basis van toestemming van de klant. Dit maakt het proces niet alleen efficiënter en gemakkelijker, maar ook transparanter en betrouwbaarder.

Als je werkt met het adviespakket 'Elements', kan je deze nieuwe functionaliteit al gebruiken en ervan profiteren. Lees hoe het werkt. We verwachten dat deze functionaliteit ook snel in de andere pakketten beschikbaar komt.

Zo werkt het!
Je hebt misschien binnenkort een gesprek met jouw klant over zijn Florius-hypotheek. Vanuit jouw eigen adviespakket vraag je de actuele leninggegevens op bij Florius. Na een systeemcontrole of deze klant toestemming heeft gegeven voor het delen van zijn klantgegevens, ontvang jij binnen enkele minuten via een HDN-bericht alle actuele leninggegevens die automatisch worden verwerkt in jouw adviespakket. Zo kan jij advies op maat geven met de kracht van actuele klantdata.

Hulp nodig?
Heb je hulp nodig bij het instellen van deze functionaliteit of heb je vragen over hoe je het meeste uit deze innovatieve oplossing kan halen? Neem dan contact op met jouw softwareleverancier of relatiemanager. Zij helpen je graag verder.