De saldo-opgaven over 2023 zijn uiterlijk eind februari 2024 beschikbaar via mijnFlorius. Heeft je klant geen mijnFlorius-account of heeft hij aangegeven dat hij onze communicatie per post wil ontvangen, dan krijgt hij de saldo-opgave in de brievenbus. Klanten krijgen hierover binnenkort bericht.
 
Gegevens delen

Klanten die ingelogd zijn voor hun saldo-opgave, vragen we meteen om toestemming te geven zijn gegevens met jou te delen. Zo ben jij als adviseur altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken en kun je hem nóg beter adviseren. Toestemming geven doet de klant makkelijk zelf door in mijnFlorius de volgende stappen te volgen:

  1. Klik op 'zelf regelen'
  2. Klik onder het kopje 'recht en plicht' op 'toegang adviseur regelen'
  3. Kies voor ‘gegevens delen met uw adviseur'
 
Nieuw wachtwoord aanvragen
Het kan voorkomen dat je klant een nieuw wachtwoord moet aanvragen voor mijnFlorius. Dit gebeurt als hij langer dan een jaar niet ingelogd heeft. Hij kan er ook voor kiezen om in te loggen met een account met iDIN.