De saldo-opgaven over 2022 zijn uiterlijk eind februari 2023 beschikbaar via mijnFlorius. Klanten die geen account hebben, of aangegeven hebben onze communicatie per post te willen ontvangen, krijgen de saldo-opgave in de brievenbus. Onze klanten krijgen hierover deze week bericht.
Gegevens delen
Als je klant toch ingelogd is, kan hij gelijk toestemming geven om zijn gegevens met jou te delen. Zo ben je altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken en kun je hem of haar beter adviseren. Toestemming geven kan heel makkelijk door in mijnFlorius de volgende stappen te volgen:
1. Klik op 'zelf regelen'
2. Klik onder het kopje 'recht en plicht' op 'toegang adviseur regelen'
3. Kies voor ‘gegevens delen met uw adviseur'
Nieuw wachtwoord aanvragen
Het kan voorkomen dat je klant een nieuw wachtwoord moet aanvragen voor mijnFlorius. Dit gebeurt als hij langer dan een jaar niet ingelogd heeft. Je klant kan natuurlijk ook kiezen voor een account met iDIN.