Goed nieuws! De eerste saldo-opgaven over 2022 staan klaar in mijnFlorius. Klanten krijgen bericht als hun saldo-opgave klaar staat. De eerste mails worden vandaag verstuurd. Eind februari staan alle saldo-opgaven klaar. Klanten die geen account hebben en klanten die aangeven onze communicatie per post te willen ontvangen, krijgen de saldo-opgave (ook) in de brievenbus.
Gegevens delen
In het bericht dat wij jouw klant sturen, vragen wij hem ook om toestemming te geven om zijn gegevens met jou te delen. Zo ben je altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken en kun je hem nog beter adviseren. Toestemming geven kan heel makkelijk door in mijnFlorius de volgende stappen te volgen:
- Klik op 'zelf regelen'
- Klik onder het kopje 'recht en plicht' op 'toegang adviseur regelen'
- Kies voor ‘gegevens delen met uw adviseur'
Nieuw wachtwoord aanvragen
Het kan voorkomen dat je klant een nieuw wachtwoord moet aanvragen voor mijnFlorius. Dit gebeurt als hij langer dan een jaar niet ingelogd heeft. Je klant kan natuurlijk ook kiezen voor een account met iDIN.