Als adviseur heb je vaak onvoldoende tijd je klant te informeren voordat hij zelf wordt geïnformeerd. Vooral in het acceptatietraject is dat het geval. Jullie krijgen beiden op hetzelfde moment het bericht dat er iets klaarstaat. Om je meer ruimte te geven je klant zelf te informeren, hebben we 2 belangrijke veranderingen aangebracht in dit proces.

We voeren op 2 momenten in het Voorpasseren-traject een aanpassing door, die je helpt je klant beter te bedienen.

  • Bindend aanbod staat klaar: altijd een mooi moment voor de klant. Tot nu toe kreeg de klant tegelijk met jou een bericht dat het bindend aanbod klaarstond voor ondertekening. Vanaf 31 mei sturen we het bericht naar de klant pas de volgende dag om 10.00 uur. Dit geeft jou de ruimte je klant dit goede nieuws zelf te vertellen.

  • Afkeuring van een document: zowel de klant als jij krijgen nu bericht als een stuk is afgekeurd. Vanaf vandaag krijg alleen jij dit bericht nog te zien. Gevolg: geen paniek meer bij de klant en voor jou de ruimte de klant zelf te informeren en het juiste document op te vragen.