Ook tijdens de looptijd van een hypotheek kan je als adviseur het verschil maken. Zeker als je weet op welke momenten je relevant kan zijn. Bij Florius helpen we jou als adviseur graag met het zien van deze kansen. Zodat onze gezamenlijke klanten voelen dat ze in goede handen zijn. Gedurende de hele looptijd van hun hypotheek.
De nieuwe Plus van Florius: Met de juiste gegevens zie je veel meer kansen!
Bij Florius beschikken we over een schat aan data van onze klanten. Steeds meer adviseurs verdiepen zich in de mogelijkheden die deze informatie biedt. En met succes! In ‘mijnFAN’ kan je alle leninggegevens vinden. Maar Florius biedt meer. Door de optie ‘Kansrijke Momenten’ aan te vinken, zie je nog meer mogelijkheden om voor je klant het verschil te maken. Bijvoorbeeld omdat je op tijd weet wanneer de rentevaste periode van je klant bijna afloopt. Ook krijg je overzicht over de energielabels van de huizen van je klanten. En dat biedt kansen voor een gesprek of advies over verduurzaming!
Snel en persoonlijk via je eigen acceptatieteam
We weten maar al te goed hoe belangrijk persoonlijk contact is. Natuurlijk tussen jou als adviseur en de klant, maar zeker ook tussen jou en Florius. Daarom behandelt jouw eigen acceptatieteam ook jouw dossiers in beheer. Samen met je vaste relatiemanager zorgen zij er voor dat je snel kan schakelen met mensen die vertrouwd zijn. Ons team is jouw team, zeggen we niet voor niets. En dat is een enorme plus. Zowel tijdens het afsluiten, maar ook tijdens de looptijd van de hypotheek.
Pak de kansen
Wat we maar willen zeggen: ontdek alle mogelijkheden die onze informatie jou kan bieden.
- Even voorstellen
- De Florius-dienstverlening in de beheerfase
- Relevante informatie en signalen via FAN en Kansrijke Momenten
- Kansrijke Momenten in de praktijk
- Verduurzamen bij Florius
- Het voordeel van de Florius Verhuisregeling
- Tips en aandachtspunten