Elke klant heeft zijn eigen woonplan en dat vraagt om maatwerk. Bij Florius ben je hiervoor nog steeds aan het juiste adres. Zeker ook in de huidige markt met oplopende rentes, de voorzichtig stabiliserende huizenprijzen en onzekerheden is de behoefte aan maatwerk voor je klant groot. We denken graag met je mee en altijd in het belang van de klant. Hoe fijn is dat?! We delen de mogelijkheden nog graag een keer met je.

Bij ons kan je een zaak voorleggen aan je acceptatieteam en je krijgt dan snel duidelijkheid of een hypotheekaanvraag door kan gaan. Je kan ons bereiken via chat, mail, maar je kan natuurlijk ook bellen. Beluister onze Pluscast nog eens over hoe je meer ruimte voor maatwerk kan krijgen.
Via deze module in mijnFAN kan je vooraf overleggen met ons of een hypotheekaanvraag kans van slagen heeft. Handig als je een specifieke klantsituatie of stuk van een dossier wil voorleggen.
Het Explain formulier is een prima hulpmiddel voor het schrijven van een motivatie. Dit formulier is verbeterd en eenvoudig in gebruik.

De specialisten van de Ondernemersdesk beoordelen zélf het inkomen van de ondernemer. Zo wordt het voor jou mogelijk te sparren over de hypotheekaanvraag en over de beoordeling ervan. Waardoor je alle ondernemers op maat kunt bedienen. Uiteraard blijft jouw eigen Klant&Binding team jouw eerste aanspreekpunt. En voor de meer complexere aanvragen schakelt je team een specialist in van de Ondernemersdesk. Beluister onze Pluscast over de mogelijkheden. Of bekijk onze interessante webinars over de afhandeling van ondernemersaanvragen (beoordeling zakelijk inkomen, aanleveren stukken en nuttige tips).