Vanaf 1 mei 2025 wordt Karin Polman - nu nog directeur Florius - directeur Hypotheken Intermediair. Polman wordt commercieel verantwoordelijk voor de 3 hypotheekmerken van ABN AMRO: ABN AMRO, Florius en Moneyou. Ze gaat de centrale regie voeren over de commerciële activiteiten van de 3 merken binnen het intermediaire kanaal. 

Inspelen op veranderende behoeftes

De hypotheekmarkt verandert snel. Elke hypotheekverstrekker moet zich aanpassen om te voldoen aan de vraag van de markt, de adviseur en de consument. Om deze uitdagingen aan te gaan, bundelt ABN AMRO de krachten van 3 hypotheekmerken. “Door onze kennis te delen, kunnen we nog sneller inspelen op veranderende behoeftes van klanten en adviseurs”, vertelt Polman. 

Adviseur op één

Ook spelen digitalisering, nieuwe technologieën en data een steeds grotere rol in de financiële sector. Samen kunnen de ABN AMRO-hypotheekmerken hierin grote stappen maken, om zo de markt optimaal te bedienen. Als merk blijven we wie we waren, om jou als adviseur zo goed mogelijk te bedienen. “Met onze hypotheekmerken blijven wij de adviseur op nummer één zetten, want wij weten als geen ander dat behoefte aan menselijk contact en advies nog steeds een belangrijk onderdeel is van het hypotheekproces”, aldus Polman.
 

Wat betekent dit voor jou?

Voor onze advieskantorenkantoren blijft de vertrouwde dienstverlening van Florius hetzelfde. 
 

Vragen?

Natuurlijk kan je altijd contact opnemen met je relatiemanager. Bekijk hier het persbericht.