Laagdrempelig klantcontact
Tot vorige maand runde Ninorta haar bedrijf helemaal alleen: “5 jaar geleden heb ik mijn kans gepakt en heb ik Sinior Hypotheek & Financieel advies in Hengelo opgericht. Sinds een maand heb ik een collega. Dat is natuurlijk even wennen na jaren alleen werken. En tegelijkertijd fijn dat er ondersteuning is. Zo kan ik blijven focussen op wat ik belangrijk vind: de klant centraal zetten.”Wat dat voor Ninorta betekent?
“De klant helpen en er daadwerkelijk zijn voor de klant. Het frustreert mij zo dat grote organisaties tegenwoordig, of het nu een zorginstelling, een bank of een gemeente is, zo moeilijk te bereiken zijn. Je krijgt bijvoorbeeld eerst een keuzemenu en hangt 20 minuten in de wacht. Om vervolgens te horen dat je niet geholpen kunt worden. Dat wil ik absoluut niet voor mijn klanten.” Je kunt bij Ninorta dan ook altijd op haar mobiel bellen, even binnenlopen, een appje of een mailtje sturen: “Bijna altijd ben ik bereikbaar. Ook in de avond reageer ik op appjes. Ik vind het fijn om de klant op die manier te helpen.”
Het verschil kunnen maken
Al vanaf de oprichting is Ninorta er voor mensen die net wat meer hulp nodig hebben. “Uiteraard ben ik er voor iedereen, maar mijn klanten zijn vaak ondernemers die bijvoorbeeld een minder goed jaar gedraaid hebben, mensen die de Nederlandse taal niet volledig spreken of mensen die een BKR-registratie hebben. Deze aanvragen kosten meer tijd, maar ik vind het geweldig om te doen. Voor hen kan ik namelijk het verschil maken.” In Hengelo staat Ninorta hier dan ook om bekend.