Digitaal ondertekenen: Totale hypotheekaanvraag online regelen is een feit

Een totale hypotheekaanvraag efficiënt en locatie-onafhankelijk regelen? Dat kan vanaf nu. Jouw (nieuwe) klanten kunnen documenten voor hun hypotheekaanvraag eenvoudig digitaal ondertekenen. Dat maakt het versturen per post of een fysiek bezoek overbodig. Het ondertekenen kan middels een MijnFlorius-account (noodzakelijk voor het passeren) via iDIN. Als adviseur blijf jij natuurlijk in de lead. Jouw advies en toelichting op de hypotheek en de te ondertekenen documenten blijft belangrijk en noodzakelijk. Dat geldt dus ook voor het aanvraagproces. Pas na jouw akkoord in FAN worden de ondertekende documenten doorgestuurd naar jouw acceptatieteam.

 

Lees meer over digitaal ondertekenen

Brondata binnen eigen adviespakket: Minder stukken

Vanaf 28 april accepteert Florius verhogingen op basis van brondata die is opgehaald binnen het eigen adviespakket. Werk jij met iWize en Accelerate? Dan kun je de brondata gebruiken tijdens het hele proces; advies, bemiddeling én acceptatie. Stukken als het identiteitsbewijs en de werkgeversverklaring hoeven hierdoor veelal niet meer aangeleverd te worden. Zo is jouw klant minder tijd kwijt met het verzamelen van documenten. Voor jou betekent dit minder administratieve moeite, en het comfort van werken met je eigen klantomgeving.

 

Lees meer over brondata binnen jouw adviespakket

 

Kansrijke momenten: voor een voorsprong in beheer

Binnen één oogopslag zien welke klant jij kunt benaderen voor een adviserend of informerend gesprek? ‘Kansrijke momenten’ is een nieuwe tool binnen FAN die jou op basis van klantdata rondom verschillende thema’s een signaal geeft als er aanleiding is voor een gesprek. Denk bijvoorbeeld aan advies over verduurzaming. Het eerste tabblad dat live gaat, toont je voor welke klanten woningverduurzaming interessant kan zijn. Dit gebeurt op basis van hun ‘energiebespaarpotentieel’. De klant die in potentie het meeste uit zijn verduurzaming kan halen, tonen we bovenaan. Zodat jij die weer kunt benaderen voor een gesprek. Zo biedt digitalisering een voorsprong in beheer.

 

Lees meer over kansrijke momenten