De totale hypotheekaanvraag online regelen is een feit. De coronatijd heeft de ontwikkeling van online dienstverlening versneld. Na de bindende overeenkomt kunnen nieuwe klanten nu, met ingang van vandaag, ook het renteaanbod, de SEPA-machtiging en het klantbeeldformulier online invullen en digitaal ondertekenen bij Florius. Jij en je klant kunnen nu de totale hypotheekaanvraag veilig online regelen. Simpel, snel en locatie-onafhankelijk. Voor nu, maar ook als duurzame innovatieve oplossing voor de lange termijn. Veilig en verantwoord door de inzet van het digitale identificatiemiddel iDIN. Een mijnFlorius-account (voor passeren) heeft de klant hiervoor nodig en kan hij eenvoudig aanmaken. Jij blijft als adviseur in de lead en stuurt de ondertekende documenten door naar jouw Florius-acceptatieteam. Probeer het snel uit!
- Jouw (nieuwe) klanten kunnen nu eenvoudig via hun vertrouwde inlogmethode van de bank de documenten voor hun hypotheekaanvraag ondertekenen. Per post versturen of een fysiek bezoek zijn hierdoor overbodig geworden. Ook nog duurzaam.
- Jouw advies en toelichting op de hypotheek en de te ondertekenen documenten blijft belangrijk en noodzakelijk.
- Jij blijft in de lead in het aanvraagproces. Pas na jouw akkoord in FAN worden de ondertekende documenten doorgestuurd naar jouw acceptatieteam.
- In deze coronatijd hebben sommige klanten hun documenten voor de hypotheekaanvraag per mail geaccepteerd. Deze klanten moeten alsnog het getekende document opsturen of digitaal ondertekenen.
- Klanten hoeven hun bindende overeenkomst niet meer zelf te verlengen. Dat doen wij automatisch en kosteloos. We sturen klanten dus ook geen verlengingsvoorstel meer.
Documenten | Per direct | Datum |
Bindende overeenkomst | 12 mei | |
Rente aanbod | 4 juni |
|
SEPA Machtiging | 4 juni |
|
Klantbeeldformulier | 4 juni |