De kracht van herhaling: Florius-campagne ‘Waar een wil is’ weer in de lucht
Wegens succes eerder dit jaar herhalen we onze merkcampagne ‘Waar een wil is’ in het najaar. Op 1 oktober 2020 start deze campagne. Waar we in het voorjaar alleen inzetten op online, zetten we nu ook radio in. Vanaf 1 oktober zijn we 6 weken online te zien (incl. social media) en 3 weken op de radio te horen. Deze keer zetten we ook het intermediair in het zonnetje: we verwijzen voor de (on)mogelijkheden specifiek naar een onafhankelijk adviseur.
Kracht van herhaling
Met het herhalen van de merkcampagne willen we onze merkbekendheid vergroten en laden we onze merkwaarden optimistisch, vernieuwend, persoonlijk, toegankelijk en betrouwbaar.
Campagneboodschap ‘Wat is jouw woonplan?
Mensen met een woonplan zoeken een hypotheekverstrekker met hetzelfde aanstekelijke optimisme als de plannenmakers zelf. Omdat niet álle woonplannen realiseerbaar zijn, bekijkt een hypotheekadviseur graag wat er voor de klant wel of niet mogelijk is.
Je komt ons vanaf 1 oktober vast weer ergens tegen.