In je dashboard van Florius voor adviseurs (FAN) vind je de tool Kansrijke Momenten. Heb je daar nog geen gebruik van gemaakt? Doen! Want de tool helpt je bij het ontdekken van kansen tijdens de looptijd van de hypotheek. Zo krijg je een overzicht van klanten die op dit moment veel baat kunnen hebben bij jouw verduurzamingsadvies. Vooral relevant in combinatie met onze lopende actie, waarbij we klanten een gratis energielabel aanbieden.
Ga in het linkermenu naar ‘Mijn Klanten’. Je ziet een groen schuifje staan met daarnaast ‘Kansrijke Momenten tonen’. Swipe het schuifje naar rechts. Zo zie je bijvoorbeeld welke klanten een energielabel B of C hebben, en met wat kleine aanpassingen energielabel A kunnen halen. Heeft je klant na het verduurzamen een definitief energielabel A (of hoger), dan komt hij of zij mogelijk óók nog eens in aanmerking voor duurzaamheidskorting. Een kansrijk moment dus, voor je klant en voor jou om op in te spelen!
Ook proactief inspelen op de verduurzamingskansen voor je klanten? Vink de optie ‘Kansrijke Momenten tonen’ aan in je dashboard en optimaliseer je klantbeheer.
Ga in het linkermenu naar ‘Mijn Klanten’. Je ziet een groen schuifje staan met daarnaast ‘Kansrijke Momenten tonen’. Swipe het schuifje naar rechts. Zo zie je bijvoorbeeld welke klanten een energielabel B of C hebben, en met wat kleine aanpassingen energielabel A kunnen halen. Heeft je klant na het verduurzamen een definitief energielabel A (of hoger), dan komt hij of zij mogelijk óók nog eens in aanmerking voor duurzaamheidskorting. Een kansrijk moment dus, voor je klant en voor jou om op in te spelen!
Verduurzamingpotentieel
Met Kansrijke Momenten krijg je bovendien een overzicht van klanten met een laag label die waarschijnlijk recent niet hebben verduurzaamd. Deze klanten kan je wijzen op onze mooie verduurzamingsactie die nog 31 december 2024 loopt.Verduurzamingsactie tot eind 2024: gratis label
Doe je als klant van Florius namelijk een aanvraag voor een Florius Verduurzaam Hypotheek of een hypotheek met ruimte voor een Energie bespaarbudget (EBB) of Energie Besparende Voorzieningen (EBV), dan krijgt de klant na passeren een gratis energielabel met een waarde tot wel € 395. Het label gelijk vastleggen is een goed idee. Want een beter energielabel kan leiden tot een hogere woningwaarde én de woning wordt in veel gevallen beter verkoopbaar.Doorlopende verduurzamingsactie
Heb je klanten die graag verduurzamen, maar niet weten hoe ze dat moeten aanpakken? Verduurzaamadvies van onze partner Energiebespaarders, inclusief huisbezoek van een expert, is dan enorm waardevol. En altijd gratis voor klanten van Florius.Ook proactief inspelen op de verduurzamingskansen voor je klanten? Vink de optie ‘Kansrijke Momenten tonen’ aan in je dashboard en optimaliseer je klantbeheer.