Voordelen

  • Actuele leninggegevens voor actief klantbeheer
  • Via jouw eigen (advies)pakket
  • Snel en betrouwbaar

In het kort

  • Verzoek vanuit jouw eigen (advies)pakket
  • Toestemming van klant nodig voor delen klantgegevens
  • Via HDN direct beschikbaar (IA/IX bericht)

Zo werkt het!

Je hebt misschien binnenkort een gesprek met jouw klant over zijn Florius-hypotheek. Vanuit jouw eigen (advies)pakket vraag je de actuele leninggegevens op bij Florius. Na een systeemcontrole of deze klant toestemming heeft gegeven voor het delen van zijn klantgegevens, ontvang jij via een HDN-bericht (IA/IX) alle actuele leninggegevens die automatisch worden verwerkt in jouw (advies)pakket. Zo kan jij advies op maat geven met de kracht van actuele klantdata.

Eenvoudig in 3 stappen

  1. Je dient via je eigen (advies)pakket (via een IA-bericht) een verzoek in voor de actuele leninggegevens van jouw klant.

  2. Florius controleert of deze klant toestemming heeft gegeven voor het delen van klantgegevens.

  3. Zo ja, dan ontvang je (via een IX-bericht) de leninggegevens van deze klant automatisch in je (advies)pakket.

Goed om te weten

  • Deze functionaliteit kun je gebruiken met de (advies)pakketten 'Elements', ‘eBlinqx’ ‘Figlo’en ‘Accelerate’. 

  • Als jouw klant Florius geen toestemming heeft gegeven voor het delen van klantgegevens, ontvang je hiervan bericht. Je klant kan de toestemming dan alsnog regelen via ‘mijnFlorius’ of het formulier. Daarna kan je de 3 stappen alsnog doorlopen.

Hulp nodig?

Heb je hulp nodig bij het instellen van deze functionaliteit of heb je vragen over hoe je het meeste uit deze innovatieve oplossing kan halen? Neem dan contact op met jouw softwareleverancier of relatiemanager. Of schakel de hulp in van een Florius brondatacoach via brondatacoach@florius.nl. Zij helpen je graag verder.