Sparren? Neem dan contact met ons op!

Bij ons kan je een zaak voorleggen aan je acceptatieteam en je krijgt dan snel duidelijkheid of een hypotheekaanvraag door kan gaan. We denken graag met je mee en altijd in het belang van de klant. Je kan ons bereiken via chat, mail, maar je kan natuurlijk ook bellen. Maar vergeet ook onze speciale voorbespreekmodule niet.

Gebruik onze voorbespreekmodule

Via deze module in mijnFAN kan je vooraf overleggen met ons of een hypotheekaanvraag kans van slagen heeft. Handig als je een specifieke klantsituatie of stuk van een dossier wil voorleggen.
Naar de voorbespreekmodule

Maak gebruik van het Explain formulier

Het Explain formulier is een prima hulpmiddel voor het schrijven van een motivatie. Dit formulier is verbeterd en eenvoudig in gebruik.
Naar het Explain formulier

Ondernemersdesk met inkomensbeoordeling in huis

De specialisten van de Ondernemersdesk beoordelen zélf het inkomen van de ondernemer. Zo wordt het voor jou mogelijk te sparren over de hypotheekaanvraag en over de beoordeling ervan. Waardoor je alle ondernemers op maat kunt bedienen. Uiteraard blijft jouw eigen Klant&Binding team jouw eerste aanspreekpunt. En voor de meer complexere aanvragen schakelt je team een specialist in van de Ondernemersdesk.

Beluister onze Pluscast over de mogelijkheden. Of bekijk onze interessante webinars over de afhandeling van ondernemersaanvragen (beoordeling zakelijk inkomen, aanleveren stukken en nuttige tips).